Periyodik Bakım Sözleşmesinin Faydaları

Cihazım Çalışırken Neden Bakıma İhtiyaç Hissedeyim? 

Birçok problem ve arıza planlı bakımlar esnasında belirlenir ve bunların bunların iyileştirilmesi çabuk ve maliyeti düşüktür.Böylece işletme ve tamir giderleriniz oldukça azalır.Örneğin, arızalı bir kompresör kapasitörü (kondansatör) cihazın %30 daha fazla elektrik sarf etmesine ve kompresörün aşırı ısınmasına sebep olur. Eğer farkına varılmamış ise, yüksek elektrik faturaları ve muhtemelen arızalı bir kompresör ile karşılaşacaksınız. Bu durumdaki cihazınızın iki aylık işletme maliyeti, tamir masraflarınızın oldukça üzerinde olacaktır! 
BAKIM İŞLEMLERİ ESNASINDA YAPILAN KONTROLLER

  • Elektriksel ölçümler ve kontroller
  • Motorlar, Kompresörler, Fan motorları kontrolleri
  • Termal incelemeler (Opsiyonel)
  • Hava filtresi kontrolleri
  • Pislik tutucu kontrolleri
  • Yoğuşma tahliyesi drenaj kontrolleri
  • Doğalgaz / LPG hattı kontrolleri (Cihaz tipi ve uygulamaya göre)
  • Soğutucu akışgan gazı kontrolleri
  • Kayış kasnak kontrolleri
  • Eksen kaçıklığı, balanssızlık ölçümleri
  • Genel kontroller
  • Raporlama

Periyodik Bakımın Avantajları

"Planlı bakım hastalığı iyileştirmekten daha değerli ve akılcıdır!". Bu söz özellikle iklimlendirme sistemleri için çok doğrudur. Atlas Grup Klima Servisi'nin sağlayacağı planlı koruyucu bakım hizmetleri iklimlendirme sistemlerinizde: 
» Enerji giderlerinizi düşürecektir;
» Tamir faturalarınız azalacaktır.
» Beklenmeyen durmaları ve arızaları önleyecektir;
» Güvenli bir çalışma sağlayacaktır
» Cihaz ömrünü uzatarak parça değiştirme maliyetlerini azaltacaktır. 
» 
Periyodik bakım ile ısı değiştiricilerde kirlilik nedeniyle oluşan verim düşüklükleri                        
» Önlendiği için ısıtma ve soğutma yüklerinin karşılanması daha kısa süreli çalışmalar ile sağlanabilir. Bu sayede cihazların ömrü uzayacaktır.
» 
Periyodik bakım sırasında ömrünü dolduran parçalar arızaya neden olmadan değiştirileceği için sistemden kesintisiz yararlanılabilecektir.
» 
Aylık koruyucu bakımlarda kondenser temizliği, elektrik panosu temizliği gibi rutin bakım işlemlerinin yanı sıra, gaz ve yağlama basınç kontrolleri, süperheat ve subcool kontrolleri gibi detaylı kontrol prosedürü izlenerek oluşması muhtemel arıza durumlarının önüne geçilir.
» 
Müşterilerimize değişik alternatifli koruyucu bakım teklifleri sunulur. Avantajları ve dezavantajları müşteri temsilcilerimiz tarafından müşterilerimize bildirilir. Bu sayede cihazlara uygun bakım periyodunun seçilmesinde müşterilerimize yardımcı oluruz.

EKİPMANLARINIZIN VERİMLİ ÇALIŞMASI, PAHALI ARIZA MALİYETLERİNDEN VE PLANSIZ DURUŞLARDAN KORUNMAK İÇİN TEK ÇÖZÜM: 


PERİYODİK BAKIM ANLAŞMASI 
Enerji maliyetlerinin devamlı arttığı, kalitenin ön plana çıktığı, tasarruf tedbirlerinin alındığı şu günlerde klimalarında verimli çalışması gerektiği düşüncesindeyiz. Bunun içinde klima santrallerinin uzman elemanlar tarafından periyodik kontrollerinin yapılmasında yarar görüyoruz. İklimlendirme cihazları için Periyodik Bakım Anlaşmasının hedefi, daha az arıza ve daha az enerji tüketimi, optimum performans, daha uzun ekipman ömrü, daha iyi hava kalitesi ve KONFOR sağlamaktır. 
Firmamızla koruyucu bakım anlaşması yapan müşterilerimiz, 7 gün 24 saat kesintisiz ve öncelikli servis hizmeti, indirimli ve süratli yedek parça temini gibi hizmetlerimizden de yararlanırlar.
Klimanızın sorunsuz çalışması için periyodik bakımlarının yapılması gerekir. Aksi durumda:

  • Klimanızın performansı düşer,
  • Klimanızın enerji sarfiyatı artar,
  • Klimanızda hoş olmayan kokular oluşur,
  • Klimanızın kompresörü düzensiz çalışacağından ömrü azalır,
  • Klimanız ideal filtreleme yapamayacağından toz ve partiküller ortamda kalır,
  • Klimanızın drenaj sisteminde oluşan tıkanmalar su sızıntılarına neden olur,
  • Klimanızın elektrik tesisatında oluşacak oksitlenmeler daha büyük arızalara neden olur.

Isıtma ve soğutmaya yönelik çalışan cihazlarda yapılan periyodik bakımların amacı cihazların mevcut durumdaki aksaklık ve arızalarının giderilmesi ve genel temizliklerinin yapılmasının yanında ileriye dönük olarak arıza oluşturabilecek durumların tespiti ve erken önlem alınarak daha büyük masrafların meydana gelmesinin önlenmesidir. Genel bakımlar esnasında, cihazın işletmesinde görülebilecek yüksek enerji maliyetlerine sebebiyet veren kullanım hataları konusunda kullanıcıya ekiplerimizce yerinde bilgi verilerek,cihazların en verimli şekilde kullanımı sağlanmakta ve işletme maliyetlerinin düşmesine yardımcı olunmaktadır. 

           

 

Adres Bilgilerimiz

Merkez : Fevziçakmak Mah, 2037 Sk. No:8A Bağcılar - İSTANBUL

 

Telefon : 0212 630 12 40

 

Fax : 0212 630 12 41

 

E-Mail : info@atlasgrupklima.com.tr

Çalışmalarımız
Sosyal Medyadan Takip Edin